Imázs- és identitásmenedzsment specializáció (MA) |
2021 szeptember 15., szerda 13:33 |
IMÁZS- ÉS IDENTITÁSMENEDZSMENT SPECIALIZÁCIÓ (MA)Bemeneti követelményekA specializációt a Kommunikáció- és médiatudomány mesterszak (MA) hallgatói vehetik fel.Képzési célMi az imázs és az imázskommunikáció? Mi a szerepe a sikeres kommunikációnak egy szervezet sike-rében? Hogy függ össze az imázs és a belső kommunikáció? Hogyan befolyásolja-e a szervezeti identitás egy szervezet külső és belső kommunikációját? Mi az identitás? Hogyan függ össze a sze-mélyes-, csoport- és területi identitás? Milyen identitásépítési tevékenységeket láthatunk ezeken a szinteken és hogyan elemezhetjük ezeket? Az elemzési eredményeket hogyan használhatjuk sikeres gyakorlati tevékenységünkben? Mit jelent a stratégiai kommunikációtervezés és –menedzsment? Hogyan működik a vállalati marketingkampány-tervezés? Milyen tárgyalás- és pre-zentációtechnikai módszereket érdemes elsajátítani a kommunikációs szektorban?A specializáció célja, hogy az identitás és imázs kommunikációs előkészítésének, kialakításának és fenntartásának elméleti alapjait, illetve gyakorlati fogásait adja át a hallgatóknak esettanulmányo-kon és gyakorlati munkákon keresztül. Fontosabb tartalmi egységek
ElhelyezkedésA végzettséggel betölthető állások: szóvivő, sajtóreferens, kommunikációs ügynökségi munkatárs, közösségi média manager, rendezvényszervező, kommunikációs tanácsadó. A végzettséggel elhe-lyezkedhetsz PR és kommunikációs ügynökségeknél, cégek, vállalatok PR/marketing/kommunikációs osztályán, strategic plannerként, copywriterként, online tartalomfej-lesztőként, közösségimédia-felelősként, vagy közösségi média marketing asszisztensként.
|